(Foto no 1938.gada grāmatas "Latvijas dzelzsceļi)
Stacija
tika atvērta līdz ar līnijas Jelgava-Liepāja atklāšanu 1927. gadā. Līdz 1990. gadiem šeit bija stacija ar 3 sliežu ceļiem.
Līdz 2001. gadam šeit apstājās dīzeļvilciens Rīga—Liepāja. Kopš 2001. gada
pieturas punkts ir neizmantots. Pasažieru dīzeļvilcieni nepietur kopš 2001.
gada 15. augusta.
1927.gada
9.oktobra “Latvijas kareivis” raksta: “Glūdas-Liepājas dzelzsceļa pirmās
kristības notika vakar. Vilciens ar svētku viesiem, kuru vidū Saeimas
priekšsēdētājs Dr. P. Kalniņš, finansu ministrs V. Bastjānis, satiksmes
ministrs K. Krievs, vairāki Saeimas deputāti, augstākie satiksmes un citu
resoru priekšstāvji, no rīta devās uz Glūdu, uzņemdams Jelgavā vēl citus
viesus. Glūdas stacijā — jaunā dzelzsceļa sakuma vietā pie goda vārtiem dzelzsceļu
galv. dir. A. Rode lūdza Saeimas priekšsēdētaju atklāt jauno līniju. Satiksmes
ministrs K. Krievs izsaka vēlējumu, lai jaunā dzelzsceļlīnija būtu ne vien
valsts divu daļu savienotāja, bet vienotu arī visu tautu. Saeimas
priekšsēdētājs izsaka prieku, ka šis ir pirmais ceļš, kas celts latvju
līdzekļiem un ar latvju gara un darba spēku. Tas pacels valsts labklājību. Tad
pārgriež lentu un vilciens pirmo reizi iet pa Glūdas-Liepājas ceļu. Pie Bērzes
tilta jauna apstāšanās; apskata lielo tiltu ar uzbērumu. Dobelē vilcienu
sagaidīja skolēni, ugunsdzēsēji un pilsoņi ar karogu un orķestriem. Atkal
Saeimas priekšsēdētājs apsveic dobeliešus un atbrīvo vilcienam ceļu caur goda
vārtiem. Tad skolnieces ar vītnēm un ziediem izpušķo lokomotīvi, kura lepni
atstāj Dobeli, karodziņiem plīvojot un orķestrim spēlējot. Annenieku pagastā
(pie Jaunpils stacijas) atkal goda vārti, apsveikumi un aizsargu orķestris.
Atkal Saeimas priekšsēdētājam jāatbrīvo ceļš, pārgriežot pār ceļu pārvilkto
rudens ziedu vītni. Uz Annenieku pagasta robežām arī strādnieki uzcēluši
vārtus. Atkal jāatbrīvo ceļš. Nākošā piestātne Biksti, rudenīgi zeltotu bērzu
iejosts zemes stūrītis. Vēl piestāj Blīdenē un tad lēnām pa vēl nebalastēto
ceļu, gar Cieceres un Brocēnu ezeriem līdz Vēršādas tiltam (6 km šaipus Saldus).
Līdz Saldum netiekam, jo tur vēl ceļš nav balastēts. Atgriežoties atpakaļ, vilciens
piestāj Blīdenes stacijā un viesus aicina uz mielastu Blīdenes pilī. Daudzajās
galda runās tur izskanēja neliekuļots prieks par latvju roku veikto darbu ne vien
no valdības, bet arī no vietējo pilsoņu puses. Runāja satiksmes ministrs K.
Krievs, dzelzceļu galv. dir. A. Rode, Saeimas priekšsēdētājs Dr. P. Kalniņš, finansu
ministrs V. Bastjānis, Rīgas pilsētas galva A.Andersons, dzelzceļa būves uzņēmējs
inž. Razums, zemkopības viceministrs agr. Fridbergs, Liepājas pilsētas galva
Rimbenieks, Saldus pilsētas galva Cīrulis, Jelgavas pilsētas galva Holcmanis,
inž. Leimanis un citi. Pievakarē viesi šķīrās no Blīdenes un naktī atgriezās
Rīgā.”
Adrese: Brocēnu novads, Blīdenes pagasts