01.11.18

Latviešu karavīru piemiņas vieta Annenieku kapos


                                       (Fotografēts 2018.gadā, Līgas Landsbergas foto)

Piemiņas vietā 1944.-1945.gada karavīriem ir piemineklis, kur uzrakstā izmantotas Teodora Spādes dzejas rindas: 
"Es esmu latvietis -
Man māte Latvija,
Tāds biju vakar, šodien, būšu rīt." 
Kopumā šis dezejolis ir šāds:
ES ESMU LATVIETIS

Es esmu latvietis -
Man dzīslās kuršu asins rit,
Es esmu latvietis -
Cik skaisti zināt to ikbrīd
Es esmu latvietis -
Man latvju saule tālēs spīd,
Es esmu latvietis -
Tāds biju vakar, šodien, būšu rīt.
Es esmu latvietis -
Man māte Latvija,
Es esmu latvietis -
Man latvju tēvija.
Es esmu latvietis-
Šis sauciens sirdij salds un gards,
Es esmu latvietis -
Būs pēdējais mans vārds.


Adrese: Dobeles novads, Annenieku pagasts, Annenieki, Annenieku kapi